10 sanningar

Hej:) jag tänkte att vi borde lära känna varann lite bättre så jag tänkte skriva 10 sanningar om mig^^
1. Jag älskar Wayfarer mest av allt<3
2. Jag är rädd för Jessica
3. Jag tycker att Emelie och Fridas mamma är lik Cissi:p
4. Jag är trött på att våra lärare inte lyssnar.
5. Jag tycker att det är okänsligt.
6. Jag tycker att Pepsi är en av de sötaste ponnisarna i världen.
7. Jag tycker väldigt mycket om Lyckan<3
8. Jag HATAR vintern för att höet fryser och man får snö i skorna.
9. Idag ska jag åka skridskor.
10. Det ska bli tråkigt.
Jag är så snäll idag så jag bjuder på en till:
11. Jag har pissmycket mensvärk och igår ville jag bara lägga mig på golvet i skolan och skrika!:o
heheh KRAM Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0