älska hata dröm och glöm!

Vet att jag är världens sämsta på att uppdatera men jag är ju i stallet varje dag typ hela dagen. Nu ska jag väl berätta om denna vecka då, måndags: stallet och hjälpte Michelle och kanske ska få bli medryttare på hennes ponny Tjejen:) tisdags: red Pepsi och vi hade markarbete ,de gick suuper:) onsdags: vilade från stallet och lagade mat;) igår: Red Pepsi igen ,hade dressyr och tränade på förvänd galopp, de är skiit svårt!:o

Imorgon är de öppet hus i skolan:( vi börjar 9 men vi har compledigt på fredag den 18:D då har jag och Emelie planerat värsta bästa:D <33 de är hemligt^^

jag älskar Wayfarer och Lyckan mest av alla<3

juste jag hoppas jag får Hanna eller Cheeko på tisdag ifall jag inte får Lyckisen förståss;))<3

altså önskelista tisdag:

(Wayfarer helst såklart men de går ju inte)
1. Lyckan(inte så stor chans)
2. Hanna
3. Cheeko
4. Tian
5. Peperoni

Så vet jag att Natte och Alva vill ha Cheeko med och att Emelie vill ha Musse såklart;)


hade världens sämsta vikarie i onsdags på spanskan med föressten, hon hette elisabeth och var väldans tråkig så om ni små nyhems barn måste ha henne så vet ni nu att hon är väldigt tråkig!

Vet inte varför ni skulle bry er men jag pratade med Elin läraren idag, de är så jobbigt när typ ingen lyssnar och de inte finns någon jag kan prata med som inte säger " det är bäst för honom, de kommer andra hästar" för de är inte samma sak, ingen verkar ju förstå och Ann-Britt haar DAAAAAMP! För jag pratade med henne när han skulle säljas och hon bara " men ni kan ju inte köpa honom, de är dyrt att ha häst och de kommer faktiskt andra hästar" (då börja jag tjuta) "din mamma kan ju inte köpa honom och du kommer faktiskt älska andra hästar". Jag blir inte gladare av att höra de från massa personer hela tiden!

tills sist vill jag att alla på nyhem mobbar Robert i m/d 8:1 (min klass altså) för att han är så jävla dryyg och sitter och snackar skit om mig hela lektionerna och tror att jag inte hör honom.




tack för att ni lyssnade puss:*

Kram Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0