Dagen :D

Idag så va jag i stallet o hadde tänkt att rida men nej så blev det inte :/ de va is o slask o blåste som jag vet inte vad :O

Istället så borsta jag o myste med pärla i en o en halv time ist de ä inte låångt!!! jag kan stå i timmar! tro mig de har jag gk´jort tusen gånget minst på helger o sså när man har all tid i värden men vardagar har man mer brottonm man måste hem o fixa läcot osv. Men iaf så smörjde jag hovar borsta myste visiter osv. Han behövde verkligen borstas hon xD o nui har hon börjat fälla :/ Inte så roligt men aja får stå ut :D Sen släpte jag ut henne mocka vattna o fodra hästar fixade mat i boxen till kvällen när dom går in osv... Ja allt de där som måste göras :D Så myste jag ju med dom i hagen o Guinse har så vakra ögon :D<3

Så gick jag in till lisbeth en liten stund också :D O juste pärla hadde ett litet så på ena framknätt :D men ingen fara syndes inte märkte de när jag visitera henne :D

Quinse gamal bild!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0