Lördagens ridpass

Vet att jag skriver lördagens ridpass ganska sent men de ä så mke som hänt så jag inte orkat blogga under helgen :( Men nu kommer de! Det hadde ju snöat nu så jag red på gärdet i snön de ä riktigt härligt :D Vi tränade kodision vi red på en volt o jobba i trav o skritt mest trav o hon va super duktig gick i ett lungt tempo ställd inåt o va toppen bra :D Så tog vi en galop också fast inte på volten utan på en raksträcka :D O bara fräste på så de gick fort o hon fick sträcka ut sig :D Så gossa vi lte i stallet o borsta riktigt länge efter ridturen o bara myste o sen va jag klar med allt o så bad jag mamma komma o hämta mig men hon kunde inte komma förns en timme så jag träna lite NH med pärla ist ;D Så både ridning o NH vart de :D O självklart myste jag me båda hästarna i hagen xD




(gamla bilder)

// Sofie  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0