Popcorn! :'(

Jag ä bara så trött jag har förlorat min söta lilla kanin för ett tag sen han vart sjuk o så dog han! :'( Jag gråter så fort jag ser bilder på han min lilla bebis är nu död! :'(

I början morra han mot folk sen va han värdens mest underbara vist han morrade åt andra men mig vart han alltid glad när han såg o la sig i mitt knä o låd
g där ett tag medans jag klappade hans lena päls!


Dagen då jag fick hem han! Han va ett halvt år o hette Zlatan men sen fick han hetta Popcorn, han va mitt lilla brända Popcorn!


Hoppa va han bra på också de här ä uppvärmningen när jag tränade regelbundet hoppade han en halv meter ungefär :'D


Hans ögon fick mig alltid att smälta som smör!



Snön älskade han, hän grävde många långa tunlar som han vilade i o sprang runt i också!


Min lilla bäbis <3


Som jag alltid vill minnas han! Min lilla ängel!

Han tröstade mig när jag va ledsen sen vart han sjuk o de va jag som satt hoss han 24/7 o höll han i min famn han fick sova i mitt rum ville inte släppa han ur sikte gick upp en gång varge nat o mata han o gedde han vatten hella dagarna satt jag hoss honnom o gav han medecin o omsorg o han vart bättre o kunde gå ut i sommar buren men sen kom vintern han fick va i den lilla buren på altanen de bblev väll för mke för han o han börja magra jag köpte gnagarblandning som jag egentligen inte tycker ä så bra men dom blir fetare av de så jag gav han de o öka foder o allt! Men han klarade sig inte! :'( Kylan blev för mke även fast han hadde täcke om nätterna begravd i halm o hö alltid tillgång till mat men han klarade de inte :'(

//Sofie :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0