Rodeo ? :O

Jag ska ta upp en sak som ska kallas underhållning o djurplågeri nämligen Rodeo!




Jag tycker inte om rodeo alls! Hästen elr kon får som ni kanske kan se på bilderna en rem framför flanken. Denna rem spänns hårt o de ä df sjuret bockar o har sig för att bli av med smärtan medans någon på deras rygg siter där o försöker holla sig kvar o för att göra de kanske dom sliter i djurets mun :S Vet inte om de ä vanligt i EU länder o de hoppas jag självklart inte! Jag tycker det ä fel o synd om djuren folk blir skadade djur blir skadade o folk betalar för att se de? :O

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om rodeo för att folk ska fatta att de är FEL!!!!!!!!!!!!

Vad tycker ni om Rodeo o skulle ni betala för att se de?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Helt sjukt asså jag vill stoppa de! Men aja de vet jag inte hur jag skulle lyckas me :( jag tycker de ä grymt när folk INTE betalar mat åt sinna djur så dom dör o så finns de folk som BETALAR för att se både människor o djur som blir skadade o har ont för någon jävla rem! Fast han/hon som sitter på djuret gör inget för mig om dom skadarsig dom får skylla sig själva som tar del av djurplågeri!

2011-02-21 @ 17:18:57
Postat av: Sara

Asså ä dom duma i huvet elr vad ? :O Har inte ord kan inte förklara hur mke jag HATAR att folk betalar för att se de! :S

2011-02-21 @ 17:19:59
Postat av: Sara

Asså ä dom duma i huvet elr vad ? :O Har inte ord kan inte förklara hur mke jag HATAR att folk betalar för att se de! :S

2011-02-21 @ 17:20:00
Postat av: Nelli

Lisa o sara vad spelar de för roll att dom betalar för de? :O De ä deras pengar o vill dom slösa pengar på skit så ä de deras problem o självklart tycker jag synd om djuren som blir utsatta för de här så ni ska inte tro något annat men lider djuren mindre av det om de hade vart gratis ? De tror jag någ inte elr ? Men jag tycker också de ä fel såklart o idiotiskt!!!!!!!!!!!

2011-02-21 @ 17:35:58
Postat av: Lisa

men Nelli äru smart elr ? :O Om folk inte betalar för de elr inte går på de menade jag så betalar dom ju inte o då får dom inte pengar o så måste just den anläggningen lägga ner o så slapp några djur undan! Dom gör de för att tjäna pengar o om dom inte gör de så lägger dom ju av! :O Tänk innan du skriver!

2011-02-21 @ 17:40:58
Postat av: nelli

Asså jag tänkte inte på de ? :O tro inte att du ä så duktig! :O De ä klart att de ä synd om djuren o allt o jag tänkte inte på att dom lägger ner pengar på de o om man inte gjorde de så slutar dom de KANSKE inte ä så enklet då menar jag KANSKE! Vissa kanske ä gratis dom då ? :O Du borde också tänka innan du börjar dryga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-21 @ 17:45:16
Postat av: Jossefin

HERREGUD! Va ä problemet Rodeo jag håller me er (ponnyryttarna) Men asså Lisa o Nelli ? :O Va ä problemet? Båda tycker Rodeo ä fel så va bråkar ni om? att nelli inte tänkte på de där me pengarna? Barnsligt tycker jag!

2011-02-21 @ 17:53:52
Postat av: Jenny

Ni har ju skrivit om rodeo kan ni inte skriva om tjurfäktning o försöka ta reda mer om de än vad ni gjort om rodeo lite mer text så man förstår vad de ä man klagar på o självklart ä rodeo fel! Så kan ni göra om rodeo igen? fast de kan få ta ett tag så ni hinner fixa mer fakta om de o om de finns i länder som ingår i EU osv :D Kan ni de?

2011-02-21 @ 20:22:11
Postat av: Juliusfanny

i love this page keep it up.

2012-07-20 @ 08:27:28
URL: http://juliusfanny.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0