Stallet idag! (va inte förvånad)

Idag va jag i stallet då xD har inga bilder :(

Idag red jag lite på gärdet o pärla va rädd för vinden xD De blåste o hon hoppa till så blåste en gren till o så vågade hon inte gå förbiden ;O men tre sekundder senare gick de :D Hon är i verkligen i o form nu :( Inte kul början av vintern villade hon sen red jag knappt för de fanns ingen stans att rida ;O Men på vissa ställen gick de :D O så gjorde jag ju et spår men sen vart de halt där :/ M en nu går de rida lite mer iaf så de gjorde jag o vi klätra lite :P

De känns kul att Quinse litar på mig nu i början va man glad om man kunde stå tre meter från han utan att han skulle döööö av skräck xD Nu kan ja klappa han över hella kroppen o ibland huvet :D O idag när ja lämna pärla satte jag på hennes grima på han! Vist den va stor men jag vart förvånad själv att jag kunde ta på den utan att han vart rädd vist han va lite misstänksam men de gick :D Så gick jag en liten bit med han i hagen o tog av griman o hämta mat åt dom o som vanligt väntade dom på mig elr på maten men jag låsas att de ä på mig :D Kul att han litar på mig nu :P

Lite bilder på gullhästarna!!!










De ä Quinse :D vill bli skötare på han me xD













Pärla



bara den näst längst ner ä redigerad o den ä redigerad på mobilen xD

Alla bilder jag lägger upp som jag tagit alltså på Pärla o Quinse är tagna me min mobil om de förklarar kavalite på vissa bilder xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0