Stallet idag :)

Idag va jag i stallet vilket troligtvis förvånar er alla (skoja)

jag red inte de va för halt :( först lätt jag henne torka sen gossa ja me henne o borsta osv...
Sen släppte jag ut henne o myste me båda hästarna sen när jag skulle gå så stod Quinse o bara kolla efetr mig o när jag gick in i hagen för att fyllapå vatten så kom han fram till mig o pärla kommer lite trött efter xD
Nu kan man fodra i hagen utan att dö Quinse går till skottkärran o tar lite hö o pärla väntar tills jag lagt en hög åt henne hon vet att hon inte ä ledaren o får ta maten först xD Förut vart Quinse helt galeno aa ni vet nog hur hästr blir när man fodrar? Nu ä de inte alltid ja som går till Quinse utan han vågar gå fram till mig :D framsteg :D
Hoppas de blir framsteg me Pärla också jag blir så trött på allt bråk :( man blir så trött o iriterad o de ä ju inte kul att bråka hellatiden :( Hoppas erika kan hjälpa mig me problemet hon ska ju komma o hjälpa mig :D Men när ä hemligt! Så ska vi massera o hon ska träna NH me mig :D

// Sofie

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är du som ska träna med Pärla. ;)

Jag ska bara vägleda.

2011-02-05 @ 22:14:56
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0