Dagen :D

Idag va jag i stallet o red o skte om pärla vanlig dag :D

Men nu tänkte jag presenter< hästarna i stallet för er de är bara två st så jag kan presentera kaninen också :D

Mille

En kanin som är kanske 5 år söt lite rädd men gosig när man väll får upp han :D

Finns inte så mke att skriva eftersom jag inte vet så mke om han xD


Vrid huvet! :D



Quinse:

Ras: travare

vet inte hur gamal han är :S

Han är skygg o vågar inte alltid gå fram men när de bara är han o pärla i hagen är han ledaren men så fort en måniska blir han blygg :D Han vill ha uppmärksamhet de märks men han vågar inte gå fram, men när man väll kan gå fram till han är han hur gossig som helst :D











Dom två understa är från dagen han kom :D


Lia Pärla:
Nordsvensk
född 1988

Hon kan va slö när man rider men inte så farligt.
Ibland bråkar hon när vi rider för att hon vill hem

Orkar inte skriva så de blir bilder











som ni ser på dom bilderna här nedan så är Quinse gärna med men på avstånd :D








Det är dom djuren som finns där o 3 katter som är på gården o i husen :D Har inga bilder en av dom ser man väldigt sällan :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Hur mår du? :D

2011-01-31 @ 12:30:23
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0