dålig dag - igår

Igår hade jag serigöst pms på allt ! Allt var bara skiit oh ridningen gick åt helvete . Eller okej så illa va de väl inte nu när jag tänker efter . Jag red Goliat . En STOR pålle på ca 170 på höjden och längden ;o . Han är dessutom inte precis smäcker heller . Jag kände mig jätteliten . Vi hade hoppning och jag körde men min typ Cissi stil . Zara kalla de för ankstilen ;o . Jag drar typ upp benen eller nåt och de ser ut som jag "lyfter" hästen över hindrena . Men jag står upp men händerna med typ istället för att följa mankammen , men det jobbar jag på ! Vi hoppa typ huset minus ett tak eftersom de inte var hoppträning efter . Men nu ska jag göra ett nytt inlägg om idag istället :D .
ps. om ni komenterar så skriv gärna namn och blogg :) .
Kram Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0