Fy så himla sjukt!

De här ä något ni inte måste se på men de ä helt sjukt! Hur kan man ens göra så? :@

http://www.youtube.com/watch?v=pLfFPpd1-Ag


Jag är inte ett proffs med hästar inte heller en sån bra ryttare men jag vet tillräkligt mke för att se att dehär ä idioter! en blind kan ju se det! Slå en häst på örat! Jag är inte en bra ryttare som jag sa men jag slår inte ihjäl hästarna jag rider på!

Stakars hästar :'(

O vilka idioter till ryttare :@ Det vart ingen länk men gå in på www.youtube.com o kopiera länken som jag skrev och klistra in den där man skriver låten/filmen man vill se :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

FY!!! Så sjukt hur kan man? Slå en häst i huvet med spöt! Skulle ALDRIG behandla något djur så! Jag fällde en tår när jag såg den :'(

2011-01-26 @ 15:42:43
Postat av: Erika

Dom är bara ute efter att vinna.

2011-01-26 @ 17:04:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0