Inga fler klagomål tack!

Hej igen :D
Har fått ett klagomål om att Pärla är arg att jag inte kan rida o inte ska träna NH hursomhelst! Pärla är en underbar häst o det jag skriver på bloggen kommer handla mke om just henne så de är bäst att läga ner! Att jag inte kan rida? Jag är inte bra på att rida men det är inte synd om pärla att ha mig på ryggen! Och jag vet vad jag gör o jag vet inte om man kan kalla de NH men jag har först klappat henne på hela kroppen sen att hon ska gå lös o följa efter mig stanna om jag stannar så gossar vi lite sen forsätter vi gå igen o så har jag presis börjat med att hon ska kunna stå lös i stallgången när jag borstar henne o jag vet inte om man kan kalla det NH men aja det är vad jag menar när jag säger att jag tränar NH. Så nu vill jag inte ha mer klagomål! Så är de ju en viss skilnad mellan klagåmål o tipps :D


Jag älskar dig Pärla <3


Och en sak till vi vill gärna ha tipps om vad vi ska skriva om på bloggen men komihåg att det är en hästblogg bara :D

Kommentarer
Postat av: Tjena

Ska kanske börja följa bloggen men vill höra lite mer om Kristine :D Vad jobbigt att folk klagar jag tycker hon är söt men tjok men de kanske du jobbar på ?

2011-01-25 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0