Pärla

Nu tänkte jag skriva o presentera Pärla för er bloggläsare!

Fullständiga namn: Lia Pärla
Smeknamn: Pärla,Pärlus
Ras: Nordsvensk
Född: 1988

Hon är en gamal,envis häst men hon är den finaste i värden :D Jag har just börjat träna ''NH'' med henne tror de kan kalla de NH iaf :D Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan ju säga att jag älskar henne!

Lite bilder på henne :D


Rullar sig












Pärla o Quinse tittar fram lite försiktigt xD







Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder men nu vet ni hur hon serut :D

Jag har ridigt henne sen våras :D Jag rider henne 2 gr i veckan tisdagar o helger :D

Kommentarer
Postat av: Tjena

vad söt hon är! Vad rolig bild när hon rullar sig :)

2011-01-25 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0