Sofie

Hej alla bloggläsare dethär är en nu blogg som jag (Sofie) o Kikki har tillsamans :D
Här är lite info om mig och min sköthäst

Jag är en glad tjej som alltid vill lära mig mer inom hästar  ridning :D Jag har en kanin vid namn Popcorn och en sköthäst jag rider 2 gr i veckan o rider på ridskola en gång i veckan. Jag tycker all ridning är rolig o rider ofta ut i skogen men min sköthäst det är där hon trivs som bäst :D

Lite om min skötthäst

Namn: Lia Pärla (kallas Pärla)
Ras: Nordsvensk
Född: 1988

Ja o här är en bild på henne :D

Bilden är tagen sommaren 2010





Hon är lite fet men de får man ta xD Men jag har tränat bort fett o tränat upp kondision och har just börjat träna NH med henne :D

Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Frida

söt!:)<3

2011-01-24 @ 21:14:25
URL: http://friidaahastar.blogg.se/
Postat av: Erika

Du behöver ta hjälp av en som kan lite inom NH!

Har pratat lite med NH folk, och de är inget man ska ge sig på själv.



Eller nu tränar du kanske inte på samma sätt som mig.

Men de är viktigt o ta hjälp.

Så du ser hästen signaler till dig, samt att du utger rätt signaler till hästen. :)



Då kommer ni få ett bra förtroende till varandra.

2011-01-24 @ 21:36:35
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Anice

Man kan inte bah träna NH , bah sådär.

Som Erika säger , man behöver hjälp.

Och du suuuger !

Fy fan vilken ful häst & stackars den som behöver ha dej på ryggen , du kan ju inte ens rida !

Jävla skitunge

2011-01-25 @ 13:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0