Teori idag :D

Idag på ridskolan va det teori vi visitera sessan sen skule vi ta tempen (bra att kunna) gick igenom rivägar o ryttarens sits o vf man ska sita si o så :D En sak ä lite dåligt med teoin förra gången kunde jag AllT o vi gjick igenom endel av hästens kroppsdelar o gjick igenom skletet lite fort :D jag kunde alla kroppsdelat utan has o karled dom tvecka jag lite på :/ men jag kunde inte ta tempen men nu kan jag :D tror de va de jag lärde mig idag men jag har ju betalat för att det ska ingå teori o då kan jag lika gärna gå på den man får ju träffa kompisarna :D



Bjuder på änu en bild på mig o pärla <3





Nästa gång vi har teori får se när de blir så ska vi se på en häst film (teoretisk) bara att hon valde mellan två st o jag hat sett båda o en av dom har jag hemma o kan utantill! Så jag hoppas de blir den andra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0