Bilderna

Nu kommer bilder från igår när Erika kom till stallet igår.




Pärla


Pärla med repgrimman




Erika o Pärla




Erika visar hur jag ska göra




Pärla






Jag o Pärla




De gick inte lika bra för mig som för Erika


Pärla
















Jag gillar denhär bilden :)


sen red jag ju Pärla




Erika tjatade välldigt mke om att blicken ska upp o nu ser jag de själv :O








Sen fick Kikki rida henne en liten stund




Quinsy fick va instängd i en liten del av hagen när vi körde NH o när vi öppna grinden så vart de ful fart att springa upp till Pärla :D


Quinsy :)

När jag hade ridit Pärla så  hämtade vi Quinsy o släpte ut Pärla




Sen skulle jag rida Quinsy




Jag o Quinsy :)




nosluddet har han för han har sår som kanske är skav efter flugghuvan


Vi satte upp ett mål med han o de va att kunna arbeta han i form i både skritt o trav. De går ju ibland i skritt :)




Fina killen













Tack Kikka att du tog kort o tack Erika att du också tog kort o att jag fick bilderna :)

Tack Erika att du kom :D Kolla gärna hennes blogg :) http://eriikapettersson.blogg.se/

Kram Sofie :) <33

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser roligt ut! Ni måste haft jätte kul (:

2011-07-15 @ 13:08:57
URL: http://tossan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fina bilder :D Kul att se bilder när du rider Quinsy för första gången!!! Pärla också! O inte bara när hästarna står lösa i hagen o äter o uppbindna i stallgången :) fast såna bilder är ju också roliga :D

2011-07-15 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0