förvånad över hur snäll Erika är!

Idag följde jag med Erika till hennes hästar. Red en liten sväng i skogen, inte så stor på grund av massa insekter och en väldigt irriterad Raski. Sen fota vi i bantarhagen. Först Erika på Raski sen jag på Grim och sen Erika på Grim.
När vi skulle gå tillbaka frågade hon "ska jag va snäll eller dum?" och jag bara "eh, snäll" och då sa hon, för hon är tokig typ såhär "om du länger stiglädrena och spänner sadelgjorden ett hål så får du sitta upp på Raski" och jag blev väldigt förvånad haha:). Sen fota hon oss lite och sen när vi red tillbaka så tog vi en omväg och hon frågade "vill du trava?" jag blev väldigt förvånad och sen hon bah "vi testar en galopp" och jag han utbrista "du är ju fan galen" innan hon galopperade och då gjorde jag med det ;)
Så det har jag gjort idag, ridigt både islandshäst och unghäst.
Raski är en plutt<3
Finaste islänningen<3
Ligger på halsen
haha jag var nära på att ramla ;)
Ligger på halsen, han skakar på sig
Snygging<3
söt.
Rider Raski :D Har lite problem med styrningen ;)Rider Raski
Jag och Raski:D
jag och skruttponny
ps. Erika är världens snällaste och bästa;D kolla hennes blogg eriikapettersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lisa

förstod att de är kikkis inlägg ;) ett tips är att skriva Kram Kikki elr // Kikki elr så för anars blir de svårt att veta vem som skriver vad!



Är de samma erika som hjälpte sofie igår o vare du kikki som fota?

2011-07-15 @ 19:49:25
Postat av: Erika

Ja visst är jag FÖR snäll^^ :P

De var till o med så jag själv blev förvånad att jag var så snäll.



Men nästa gång är de du som sagt att de ska vara löshoppning.

Så ingen ridning! :P

2011-07-15 @ 20:20:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0