Hööks katalogen

Igår kom den nya HÖÖKS katalogen hem till mig! :D Som vanligt så får jag två st för mamma blev medlem av misstag när hon köpte en hjälm till mig o så är jag självklart medlem! Så mamma får en o jag en fast jag tar båda ;)




Bilden är ju inte den bästa till höst/vinter för badar med hästar gör man på sommaren o inte med tjoka kläder :S När man rider så kollar men heller inte in i kameran utan vägen där man ska rida :O Det är dåligt att på bilderna är så tillgjorda för vem ler åt ingenting när man står o mockar? Ingen! Förutom HÖÖKS model förstås!!! Men jag tycker att bilderna ska se så naturliga ut som möjligt. Någon som håller med om de?

Kram Sofie :) <33

Kommentarer
Postat av: Therese

Får ni två likadana kataloger samtidigt? ;)

2011-07-13 @ 17:53:23
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0