Ridläger 2011 Fredag

Nu har vi kommit till den sista dagen på lägret!

Första passet blir att skritta ut lilla rundan i skogen alla tillsamnas så alltså inte i grupperna. Då hade jag Sessan o Emila Chic  :D

Sen så packade vi alla våra saker o jag hatar när man gör de på då vet man att lägret snart är slut :( Så putsade alla både sadel o tränns så dom skulle va finna till hoppuppvisningen :D Vi han inte bada på fredagen :( Men vi borstade alla hästarna vålldigt länge o fina o satte blommor i man o svans o flätor o massa :) 

Andra passet va hoppuppvisningen då o jag hoppade sist :D O de Gick toppen bra :D (Y)

Mamma tog kort när alla hoppade så hon hann tränna lite inan hon skulle fota mig :D

 
Sadel putsning :D Sessans är den nästlängst fram :)




Asal o Lukas




Jennyfer o Bolla :)






Tea fick hoppa Sessan efterssom Paul inte är den hoppgladaste ponnyn ;)




ingen sa att min mamma är bra fotograt ^^


Magdalena o Prinses






Kajsa o Vicke






Lisen och Olivia






Emilia o Chic. Hästen är 170cm o hindret 40 cm :D






Jag o Sessan :)






jag o Sessan


ryttaren längst bort är Asal, Jennyfer, Lisen, Kajsa, Prinses, Sessan, Chic


Jag o Sessan


Pia delar ut roseter




jag o Sessan o boxen :)



Kram Sofie :D <33

Kommentarer
Postat av: emilia

hej sofie, snygg blogg!! saknar dig! snygga bilder på alla! kram Emilia

2011-08-07 @ 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0