Ridläger 2011 onsdag

Nu ska jag skriva om onsadgen på mitt ridläger v.26!

Först så äter vi ju frukost mockar o så hämtar hästar sen gör vi iordning dom för ett dressyrpass. Alla värmer upp tillsamns på ridbanan så går all ut utan Lisen o Oliva så ska dom rida ett dressyr pogram sen va de Magdalena o Prinses sen jag o Sessan alla red Lc pogramet. Sessan blev ganska störd av bromsarna o vifta med huvet o sparka under magen o vifta med svansen hella tiden o så va hon lite slö för de va sååå varmt ute! Sen va de Chic o Emila o när man inte va inne på bannan så skritta man ute i hagen :)

Sen åt vi o gick o bada o vila lite sen skulle vi köra gymkanna! Då får dom som har egen häst med sig ha en av ridskolans hästar eftersom man rider så nära varandra när man lämnar över stafetpinnen (ett spö) o man vill ju inte riskera sparkar! O alla rider på små hästar eftersom man ska fort kunna sitta av o på!

dom här hästarna fick vi:

Jag: Ravellie
Emilia: Olivia
Lisen: Lukas
Kajsa: Bolla
Tea: Vicke
Ester: hjälpledare
Jennyfer: Va hemma hon mådde illa men kom igen nästa dag
Magdalena: Hällsa
Asal: Anna-bell

O Gymkana va som vanligt lika roligt! :D 


Zirkus ute i hagen :)


Ravellie :)


Sessan har fullt upp med sin mat ;)


Jennyfer


Jag, Jennyfer, Emila o så pratglada Lisen :) Alla hade grässtrå i munnen som bönder har i filmer men de syndes inget bra på bilden :/

Jag o Sessan :)


Jag o Chic :)


Emila o Chic :D

O på kvällen åkte vi till sandvik o köpte godis 


Jag va bara tvungen att ta ett suddight kort på Lisens glass! Kolla storleken XXL haha!

Nu har jag bara två dagar kvar men orkar inte skriva dom just nu men ska försöka hinna med båda i morron :) O vad jag o Kikki gjorde ikväll ;)

Kram Sofie :)

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Diggar bilderna (Y) :]

2011-07-13 @ 00:04:53
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0