Stan idag

Nu har jag vart inne i stan o löst ut mina glasögon. Ni kanske minns att jag skrev en annan gång att jag behövde o hade med mig några hem o provade o nu är dom klara så jag hämtade dom idag :/ Jag hittade inga snygga så jag valde dom som va skönast ^^  O jag vill verkligen inte ha glasögon som tröst så fick jag ett par byxor o en tröja ;) jag ville ha ett par snygga addidas skor men de fick jag inte :( de ä synd för dom va ass sygga!!! Så har jag lämnat in min mobil på lagning så har en låne mobil med ass dålig kamera! Jag trodde att jag aldrig skulle sakna min mobil men de gör jag! Men om typ två veckor får jag min mobil igen :)

Kram Sofie :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0