1 år!

Den 16 maj 2010 va den dagen jag red Pärla andra gången o den dagen hon vart min sköthäst! O idag är det den 16 maj 2011 så de va ett år sen! O de ska jag fira med Pärla i morron men idag ska jag lägga upp bilder från stallet tagna de senaste året! Alla har inte visats på bloggen men dom flesta o alla kommer i ordning! En varning är att jag har välldigt få bilder dom första månaderna för då hade jag en annan mobil som gick sönder så har bara några få bilder som mamma tog med sin kamera!






Kollar på hingstarna :)





















































































De va inte många bilder men så äre! Grattis till mig o Pärla!

Kram Sofie ;D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0