Bildbomb! Del 4

Okej nu kommer del 4! (sista delen)


Pärla o hennes ägare Lisbeth :D Jag rider ju Pärla åt lisbeth för att hon själv har problem med rygen elr så va de att hon fick ont i knät när hon rider. Men igår gick hon lite med Pärla o hennes barn barn få rida henne ibland!








Ehh? ;S




haha kolla mig ;O




finns ingen finare än dig <3




De va sista bilden den dagen! Alla bilder från alla delar är från samma dag
de här va den sista bilden den dagen!


Quinsy bara, ta inte min mat!


Frukost (Y)




































suddig -.-






Älskar bilden fast den ä lite suddug ;D <33

De va endel bilder jag inte tog me när hon står o betar i hagen o endel som vart för suddiga :( Men nu är de gjort iaf! o i morron ska jag till stallet kl.11 på morronen! (vanliga tiden på helger). I morron skriver jag mer om de o så kommer lite bilder om ni har tur! Inte så många som idag xD

Kram Sofie ;D <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Fina bilder! (Y) :)

2011-05-06 @ 23:21:28
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0