Dag 15 - Något jag är stolt över som jag o min häst har gjort!

Jag har ju ingen egen häst men tar Pärla! Jag är inte stolt över något jag gjort med henne elr kanske att jag tränade bort massa fet på hennes runda mage o framförallt fick upp hennes kondision hon va ju den första hästen jag satt igång :D

O jag är stolt över henne när vi va villse i skogen elr jag va vills o jag viste inte vad jag skulle göra så kom jag på att pärla har bott i de stallet i typ 8-9 år så hon hittar ju överalt o så har lisbeth sagt att om jag rider vilse äre bara släppa tyglarna elr ge henne långa tyglar så går hon hem så de gjorde jag! O hon tog hem oss o då blev jag så glad o de va väll i höstas någon gång gissar jag!

Kram Sofie ;D <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad nice att hon kunde vägen hem ;) Och vilken tur

2011-05-02 @ 23:35:48
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0