Dagen!

Idag va de skola (tråkigt) jag hadde glosförhör o i morron har jag prov på onsdag har jag prov o typ ett prov elr läxa i engelska ;O O ´våran engelska lärare struntade i att vi hade matte prov samma dag som jag kommer bara lykas på ett av dom de vet jag redan nu xD

Men idag va jag med Emma o vi cycklade till en sjö som heter Horken o vi badade fötterna, solde o åt xD Vattnet va ass kalt o jag ville inte bli blöt! När man väll är i vattnet äre kul men jag gillar inte att vara blöt när jag kommer upp!!!! De tog en halvtime att cyckla ditt o 10 min hem ;O Men de va ett pogram vi ville se så vi cycklade hem lite fortare xD

Det va allt för idag!!

Kram Sofie ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0