en åsikt!

Jag har många åsikter men här har ni en av alla dom xD

Den här angår flughuvor!

                   

Båda dom här kostar 99 kr på Hööks o jag rekomenderar starkt den till vänster av dom här två (de finns ju även ännu bättre). Jag tycker inte om den högra för flugorna kan komma in i huvan o så kanske dom inte kommer ut förns man tar av den. O Pärla fick en sån efter halva sommaren då den andra va gammal trasig efter två veckor hade hon kliat sönder den för hon vill alltid få av sig flughuvan men har hon den inte på sig så säger lisbeth att hennes ögn kan svulna för alla mygor o andra inekter är verkligen på hennes ögon :( Men den är av dålig kvalite o flugorna kan komma in under huvan ingen jag rekomenderar men bättre de än ingen alls förstås!

Den vänstra är bättre av dom här två enligt mig man kan ställa in storlek i nacken o under käken vilket är bra o den har en bra passform så flugor kommer inte in lika lätt o sen finns de ju såna me d resor som är ännu bättre. Den här tror jag har resor under käcken tror jag sen vet jag ju inte hur bra kvalité dn har :/ Men dom här två tog jag just för att båda kostar lika mycket. De finns bättre med öron o resor i kanterna så att flugorna verkligen inte kommer in under huvan för de vill man ju inte men dom kostar även mer.

Kram Sofie ;D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen av dom flugluvorna är bra

inte bara att flugornna kommer in hästarna får desuton skav av dom



dom med resor i som man drar över öronen är mycket bättre

och dom kostar inte als mycket mera uttan dom är biligare om man hittar på rätt ställe

2011-05-15 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0