Glasögon orm=Sofie

Nu har jag ju vart i stan o jag hittade en bikini på Stadium (lättad) Jag har haft svårt att hitta en som passar som jag gillar! Men idag hittade jag en så jag sliper bada naken! (Y) Jag har ju vart i stan ett antal gånger man har inte hittat någon jag ville ha men idag hade jag tur!

O så va jag ju hoss optikern o när jag hade kollat min syn sa dom att jag behövde glasögon! O de första jag sa va att jag inte ville ha några! Men jag måste :( Linser är onödigt eftersom jag inte behöver ha dom jämt o de blir ju jobbigt att ta av sig linserna o så hella tiden för då måste man ha med sig linsvätska o så överalt ^^ O så är de dyrare o eftersom jag nästan aldrig behöver dom så blir de glsögon -.- Vill inte ha de! Men får överleva! Så jag testade lite bågar o så, så nu har jag med mig 5 olika bågar hemma så får jag se vilka jag gillar bäst o just nu sitter jag här med en av bågarna för att vänja mig. Känns lite konstigt :S

Sen när jag kom hem så tog jag ut Nisse o så kastade jag en liten boll o han springer efter den! Jag gör de några fler gånger o han skringer efter den nästan varge gång! O om jagh sitter i hagen o reser mig upp o går lite så följer han efter mig! Är de verkligen en kanin jag har köpt? Han beter sig lite som en hund! O sen när jag hadde ätit så skulle jag sätta han i buren igen o när jag kommer ut så springer han mot mig eller han hoppar fram till mig o hällsar :'D De gör han alltid när jag kommer till buren även om jag har mat med mig eller inte! Han är verkligen en social kanin o de gillar jag starkt! Jag älskar min lilla kaninhund :D <33

Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0