Goda NYHETER

Nu har nyheter o de är att jag har hittat en kanin jag kanske ska köpa men de beror på jag har mejlat ägaren men alla kan redan vara sålda för de är en gammal anons så alla kan vara sålda redan o dom glömt ta bort annonsen! Men de hoppas jag verkligen inte!!! Sen blir de att åka o kolla på dom om dom har kvar kaninerna!


En ängel, en söt snö älskande ängel! Saknar dig gbn!!!



INGEN kan någonsin ta din plats du kommer alltid att vara min
första kanin o du kommer alltid vara den finaste, lenaste kanin jag
någonsin sett!  :'( Saknar dig gmn!!!

Kram Sofie ;D <33  

Kommentarer
Postat av: Therese

ja vad kul! :D Hoppas Hoppas!

2011-05-09 @ 22:49:09
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0