Hejsan hoppsan!

Idag ska jag till stallet o se den nya hästen, rida Pärla o kanske börja träna NH me Quinsy har testat lite smått en gåmg o han är jätte duktig :D Har allt focus på mig o när han väll förstår vad han ska göra så är hsn jätte duktig!


Bäste Pärla! <3


Bäste Quinsy :D <3

Bilderma är från när jag skulle släppa ut dom på morronen i vintras o då tog jag lite bilder xD

Om jag får för madde (hon som äger nya hästen) elr hon kanske lånar? Så kanske jag kan lägga upp en bild på nya hästen så ni vet hur den ser ut? Men måste fråga madde o se vad hon tycker!

Kram Sofie ;D <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan du inta ladda upp en bild på den nya hästen sen? ;)

2011-05-03 @ 21:02:55
URL: http://tossan.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 11:40:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0