Igår

Idag skriver jag om igår!

Först när jag kom till stallet så skulle jag hämta Pärla o Goldie som den ya hästen heter va verkligen jätte fin! Fux med kortklippt man o kollade inte så någa men tror hon har en genomgåendebläs kollade inte så någa men hon va iaf jätte fin :D 

Men pärla va jätte myssig att rida jag red till nybyget o tbx! Men när jag nästan va vid stallet så kom de värsta regnet elr hagel va de så när jag kom till stallet fick jag torka av pärla o hennes sadel de droppade vatten från hennes sadel! O så satte jag på henne ett inne täcke o ställde henne i boxen en stund o torkade allt mer nogrant! o skulle hämta Quinsy så länge för hovslagaren skulle komma men han ville inte bli fångad o gå från Goldie som han gått o förälskat sig i! Men sen kom Jenny o då hjälptes vi åt o lyckades till sist få tag på han! o såp tog jag ut Pärla o cucklade hem o juste jag tog av täcket på henne inanna jag cycklade hem! O jag o Jenny bestämde att jag ska rida Quinsy på lördag o då skulle madde också va där sa Jenny vet inte va dom skuller göra?

Kram Sofie ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0