Kaninen!

Nu har jag hämtat min nya kanin :D Så himla söt! Varför jag valde just den av dom två dom hade kvar va att så fort jag kom till buren kom den fram o nosa på mig före den andra så då va de bara något som gjorde att jag viste a¨tt de va just den! NI kan få se lite bilder!


en jätte dålig bild när jag åkte hem.


hemma hoss mig o marsvinet o sin bror som va i samma bur va inte där!


vill inte gå ut ur lådan som han åkte i de är ju läskigt!


sjukt söt!


Nu är han min!






suddig -.-


första stegen utanför lådan


utforskar nya buren

Vad ska han hetta? Jag har alltid svårt att komma på namnm! Min syster vill att han ska heta Pär eller Pära :O Men hon döpte ju också sin fisk till Renen ^^

Nu kommer de srivas en del om min nya kanin på bloggen o inte bara ridskolan, Pärla o Qiunsy!

Kram Sofie :D <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte sööööt! <3

Gud vad jag blev sugen på att köpa en til kanin nu! (Fast det skulle nog inte Fanny gillar (A))

Lycka till! Vad heter den?

2011-05-15 @ 19:21:04
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0