Knäpp buss chaför :O

I morse så misade jag bussen jag sprang ut till bussen o missade den -.-  Jag va typ vid dören men då åkte den iväg. Efter skolan när jag åkte hem va en annan Sofie me på bussen (en annan Sofie) o Frida. Sofie brukar ta skoltaxi men inte idag o så sa jag till vart hon skulle trycka o så glömde jag bor att de va en bushollplats mellan ljusfoors o strömporten för de är aldrig någon som går på där eller går av! O så stannar han sen så när han börjar åka så trycker vi igen o då stannar han inte för han sa att han inte tyckte att vi skulle sluta plinga utan att vi skulle av men de va ju inte me flit! Så får Sofie gå typ ganska långt bara för att han inte stanade! Sen så glömde både jag o Frida att plinga o får vända borta vid slagget o då kommer han bak o säåger att man kan bli anmäld för att vi kunde bli anmälda för att vi tryckte utan att vi skulle av! O jag bara satt där helt tyst o tänkte att man inte kan bli anmäld för att man glömde bort att de va en bussholplats brevid två stora gärden där ingen någonsin går av elr på! O de ä bara en enda stolpe däg så man ser den inte när man åker förbi! O så tycker han att jag o Frida va dåliga kompisar o de va vårat fel att Sofie fick gå! O man bara vist vist men du behöver ju inte bli ghallen för att vi glömde bort att de va en bushålplats där o jag sa de också men han sa att han såg att vi trök me flit! Ja vi ville trycka där ju men vi glömde att de va en busshålplats där!

Idag i skolan tog vi klassfoto o jag såg säkert ut som en mupp!

Kram Sofie :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0