Morsdag!

Hej alla bloggläsare!

Idag är de ju morsdag så typ kl: 7.45 kom min syster o väkte mig så gjorde vi frågost åt mamma :D Ska ni göra något åt eran mamma idag o i så fal vad?

O sen vi jag bara säga att jag uppskatar min mamma! Du är värdens bästa mamma!


____________________________________________________________________________________________




Idag så har jag inte gjort mke! Jag o min syster kollade på tv o så somma jag o när jag vaknar så ställer jag en fråga om pogramet o hon bara va? :O De va att jag drömde att jag kollade på tv :O HAHA!! Men SEn gick jag ut o plockade mat åt Nisse. Hans hög med gräs, maskrosor, maskrosblad o lite lite klöver va tre gånger så stor som han! Så det är ingen risk att han går hungrig idag! O han har växt också! O om jag forsätter ge han så mke mat kommer magen växa väldigt mke o fort ^^

O på onsdag åker jag till Polen min farmor är där ifrån så jag mamma o pappa ska åka dit åker på onsdag o är där till måndag veckan efter! Så ska vi kolla på staden där min farmor både o så inannan hon kom till Sverige! LÄÄÄNGTAR!!! Men jag har glömt att säga något till Lisbeth o Jenny så måste säga de åt dom så dom vet att deras hästar vilar i helgen för de kan va bra att veta (Y)

Kram Sofie :) <3










Kommentarer
Postat av: Klara

Vad skönt de skulle va att åka utomlands ett tag! Jag skulle behöva ta en riktigt lång paus från skolan men de får jag ju snart xd

2011-05-29 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0