Ridläger!

Jag håller på att skicka bilder till min ridlärare från i sommras när jag va på ridläger hoss henne!

Juste ni kanske har märkt att jag rider på en liten ridskola?? Med endast en ridlärare o på ridlägren brukar man ibland på vissa pass rida för hennes 23åriga dotter sara hon är jätte duktig ridlärare o ryttare tycker jag :D De tycker jag självklart om Pia också! O i sommar ska jag på 5 ridlägret i rad där! Vilket bevisar att jag tycker dom är bra! Man får nya vänner man badar äter godis rider mockar äter lite mer godis! O jag rekomenderar dom starkt! De finns en plats kvar v.26 o en plats kvar v.27! Priser o mer info finns på http://www.stjarnansponnyridning.se/ :D

Men jag har kollat på massa bilder från typ slutet av i sommras xD på pärla då o de va inanna Quinsy kom!

vill ni ha bildbomb så säg till! räker med att en enda vill de så kommer de en bildbomb o så äre lite bilder från början av hösten o när quinsy kom :D o då mennar jag bilder som aldrig visats förut! För jag ladda upp dom på datan idag! :D

Ni kan få lite smakprov!







Älskar den bilden <3 älskar hästen på bilden ännu mer!

Nå vad säger ni? Vill våra bloggläsare ha en bildbomb?

Kram Sofie :D <3



Kommentarer
Postat av: Lisa

Yees! de ä klart vi vill se ;D kul att de blir lite äldre bilder o som jag inte sett! jag vill se!

2011-05-04 @ 20:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0