Ridlektion!

Idag har jag haft ridlektion o nu har jag träningsverk! Jag fick Paul idag igen (tredje gången i rad) o Hilda fick Raveli (lite avis) tycker inte de ghör något att rida Paul o han är verkligen jätte rolig men nästa vecka vill jag rida en annan häst :D 

Paul va först lite hetsig sen lugnadde han ner sig o vart lite slö o jobbig att få att gå fint i galopen att driva på han hella tiden o benen bara sa emot o samtidigt få han ställd! Då galoperade vi nämligen på en volt! Men i slutet gick han jätte fint i traven även fast jag inte tyckte de gick bra alls jag hade benen helt fel! O hatar att de inte tycks bli bättre! Men jag lutar mig inte bakåt längre iaf! Men nu ska jag äta o göra engelska läxa o äta!


Bilden är fråm www.stjarnansponnyridning.se


Kram Sofie ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0