Ridlektionen

Ja idag har jag ju haft ridlektion jag hade Vicke men Frida red han i skogen med Evelina o Ribbans mamma så när dom andra fixade sina hästar så borstade jag värdens bästa shettis i värden (Lukas) han kommer alltid att vara speciel! Han hade jag på mitt första ridläger, han va den första jag galoperade på (om man inte räknar med Ravelie när han va jätte slö så använde spöt han galoperade iväg o bockade o så hoppade jag bara upp igen). Lukas hade jag på min första hopptävling ja han är underbar! Bara ledsen att jag aldrig mer kommer rida den ängeln igen :'( Men tillbaka till ämnet! Jag borstade Lukas <3

Sen red jag ju vicke han va ju redan borstad framriden o sadlad o vi red ut o de gick jätte bra men de tog typp bara 40 min så sen red vi i hagen en liten stund o vicka va jätte duktig i höger varv men inte i vänster han är jätte jobbig att få ställd inot i vänster varv -.- men jag hade glömt hur rolug han är att rida!


Jag o Vicke för ett år sen!


O så Lukas :( <33

Kram Sofie ;D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0