:S

Jag har haft träningsverk i en vecka nu! När träningsverken börjar försvina så ska man cyckla till stallet o eftersom man redan hade kvar lite verk så får man jätte ont sen har man idrottsdag o massa så jag har haft träningsverk i en vecka nu -.-
Igår när jag red Quinsy gjorde de ont att sitta i hans sadel o då har man ont för han har den skönaste sadeln i värden! Iaf som jag ridit i! Han har en syntetssadel med mjukt ludd på sättet så den inte ska slitas lika fort syntetssadlar brukasr ju inte hålla lika länge som en lädersadel specielt inte om man skäter lädersadeln bra! Hans sadel köpte ju Jenny för typ ett år sen så den är rätt ny också (Y)

Skrev dehär för jag har inget annat att göra är så sjukt trött!

Kram Sofie ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0