Sammanfattning

Ja i hekgen så har jag gjort mke! lördag va jag först i stallet o red o Quinsy va allmänmt jobbig o slö o Pärla red jag bara i 20 min måste ta de lugnt med henne för hovslagaren va där på fredagen o Pärla är alltid lite öm i hovarna 1-2 dagar senare! Sen när jag kom hemn så städa jag rummet o åt o annat tråkigt sen kom Kikki o så flumma vi lite o tog lite kort sen gick vi o kolla på en majbrasa! O raketer sen gick vi hem till mig o tog fler kort o sen fixade vi toast elr va de heter/ stavas o kollader på film bär vi åt! HAHA vi hade välldigt kul iaf jag xD

O i söndags kom de en ny häst som ska va i stallet under sommaren elr dom går ju ute dygnet runt då men den ska gå på sommar bette där så kanske den kommer vara kvar i höst de äär inte bestämt! O den ska jag se i morron men jag vet att den heter Goldie o är ett sto o tror den va 16 år? O om jag fattat rätt så har Quinsy blivit kär i henne! O När dom släpptes ihop gick allt bara bra sa Jenny o lisbeth sa att de går bra o att hästarna kan gå tsm! Vilket är bra! O nu har jag laddat in bilder på den nya datorn o jag håller på att fixa msn för de fanns inte från början o då får jag ju den nyaste msn (Y) förut hade jag näst nyaste!

Nu kommer lite bilder på mig o Kikki!


Jag älskar dig ;D (vännskap)


Ni får leva nmed att jag inte orkar rotera dom!


;S

Orkar inte ladda upp för dom flesta är suddiga o konstiga!

Jag är den som är i luften o har rosa line på alla bilder!

Kram Sofie ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0