Sorry!

Har inte skrivit på ett tag men nu hinner jag. De är lite mke att göra i skolan idag prov två dagar io rad o den tredje dagen hade jag presens förhör i engelska :O

Igår red vi då o jag red Paul (igen) nu börjar jag verkligen att känna han :D Nästan säker att det är han jag får på ridlägret v.26! Inget mig emot eftersom han är en jätte trevlig häst lite svår att ställa åt vänster men jag är också svagare i vänster sida :/



Nisse som min kanin nu heter är hur knasig o gulig som helst! Jag gav han en gren med löv på o så tar han tag i grenen o springer iväg med den :O Min knäppa kanin fastnade nästan i buren också! Han är ändå så underbar! Ni kan få se en bildbomb någon dag med massa bilder på min fotomodel (Nisse)


men ni kan få se mina bilder från idag på Nisse :D <3




Sötnos :D <33


haha xD


Model ;)


sudig bild -.- 


Tvätta ena baktasen :D


andra baktasen'


så söt :D


''Nu är jag klar!''




När jag haft han i bara två dag så tyckte jag att han va underbar! <33

I helgen kommer jag inte kunna blogga eller rida! :/ För jag ska till Polkagris staden! (gränna) dit åker jag i morron o sen  på kvällen åker jag över till visningsö o sover där! (Y) Efter helgen jag jag bjuda på en bildbomb om ni vill de? Men nu ska jag packa inför helgen o dusha o lite annat tråkigt sen ut till Nisse o myssa med han o äta Tacco :D MUMS!!

Kram Sofie :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0