Tisdag!

Igår så va jag ju i stallet men jag han inte skriva för jag va tvungen att plugga till ett matte prov som jag hade idag!

Men igår när jag kom till stallet så hämtade jag Pärla o de gick ganska bra med henne hon va lite tjurig idag men alla har sina dåliga dagar. Vi red på gärdet o hoppa lite äver ett dike då vart hon glad :D Pärla har blivit bråkigare igen vilket inte är så kul :/

Quinsy borstade jag av lite fort sen så borstade jag av lite fort sen gick jag en promenad med han så gick vi fram o tillbacka i en vattenpöl några gånger den va lite läskig att gå igenom elr så är han som jag o gillar inte att bli blöt ^^ Han va lite stresad o pigg som vanligt när han går promenad på ställenm där han nästan aldrig är :D

De vart lite kort för jag måste ut till Nisse o sen plugga till So förhör som jag har i morron sen så kanske jag hinner skriva om ridlektionen i morron. Nu kanske jag inte kommer va så aktiv med det är nu i slutet av terminen som man ska ta igen de man missat o göra massa prov inan man får sommar lov! Men ska försöka göra så ofta jag kan men kommer någ inte att bli varge dag som de vart nu ett tag!

Kram Sofie ;D <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Ooh vänta bara till 9:an.. 2 prov i veckan .__. Jag tror att jag går in i väggen snart!

Men du har tur som har stallet att gå till(Y) Vill också ha en plats där jag kan göra vad jag gillar att göra bäst..! Eller aa du fattar.. ett ställe man kan dra till bara för att komma undan från allt. Och Pärla verkar vara en toppen häst :)

2011-05-19 @ 23:54:32
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0