Torsdag!

Idag har jag vart i skolan o nu har jag hunnit äta lite o kolla på TV o nu sitter jag här o skriver! om lite mer än en halvtime så åker jag till ridskolan. Men idag vill jag verkligen inte ha Paul!!! Vist han är jätte rolig att rida pigg o så men nu har jag haft han 3 gånger i rad helst vill jag ha Sessan! Eller allra helst så vill jag ha Lukas men han är bara 102cm så de kan jag ju glöma! Ni kanske inte viste de men i flera år va Lukas min favorit hästo kommer alltid att vara speciel för mig jag har lärt mig massor med han o haft han på 2 ridläger underbar ponny helt enkelt :)


inte en bra bild men jag älskar fortfarande Lukas han har alltid en speciel plats i mitt hjärta!

Kram Sofie ;D <33

Kommentarer
Postat av: Therese

SV; Hehe, asså var inte menar som något klagomål.. -.- Skrev bara att vi sprang 2km på idrotten. Jag har själv sprungit 5km flera gånger (och cykar 1,5km till o från skolan varje dag), så det är inget att skryta om! :P

Men det var svinvarmt ute så var inget jag var taggad på just då..

2011-05-12 @ 19:33:08
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0