Yes (Y)

Jag blev klar med texten om Hyde Park :D O skrivde ut lite bilder men sen nästa engelsa lektion (på onsdag) så ska man typ sätta fast allt på ett stort papper de är då bilderna kommer till nytta (Y) Sen så tog ja o Natasha en fingspång buss o gick av vid gösta sen så gick vi hem därifrån :O Då satte jag på Nisse sele för andra gången! Han bryr sig inte om den överhuvetaget fast den är lite stor men han växer ju :) Har den så liten som bara går! O så fixade jag mig lie att äta o bytte om för jag skulle ut o sola men efter 10b min blire molningt :( När Nisse haft selen i 20 min så skulle jag ta av den men då hade han bitit sönder den lite :( Men köper ingen ny just nu han får ha den ett tag till men sen när jag kommep börja va ute med han i skogen så måste ju den va hel så jagn kommer köpa en ny om ett tag! Men han tycker bar den är lite läskig när man sätter på den sen bryr han dig inte :O försöker inte få av sig den (bara i några sekunder när han bet på den) o skuttar runt o äter som den inte va där :D Så söt är han :O


Min bara min! <3

Om en ca en halvtime så åker jag till ridskolan (Y) undra vad vi kommer göra?

Kram Sofie :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0